Wijsheid van de dag
In de natuur zijn er beloningen noch straffen -- er zijn consequenties.
-- Robert Green Ingersoll --
Eigenlijk moet je vuurwerk nadat je het hebt afgestoken gewoon netjes opruimen, maar niet iedereen doet dat:
Toegevoegd door: Kees de Keijzer
Twitter: @kdkq
In de natuur zijn er beloningen noch straffen -- er zijn consequenties.
-- Robert Green Ingersoll --



Design & Development by Cyberwebdesign.nl for cadekeijzer.nl © 2026.