cadekeijzer logo


 

Vuurwerk nadat het is afgestoken

Eigenlijk moet je vuurwerk nadat je het hebt afgestoken gewoon netjes opruimen, maar niet iedereen doet dat:
vuurwerkresten

Toegevoegd door: Kees de Keijzer
Twitter: @kdkq

fotos

Wijsheid van de dag

In de natuur zijn er beloningen noch straffen -- er zijn consequenties.
-- Robert Green Ingersoll --


26 06 2026

Onderwerpen

cadekeijzer

calm down

Links

Design & Development by Cyberwebdesign.nl for cadekeijzer.nl © 2026.